Trudny klient nie płacił? Postepowanie z dłuznikiem. Postępowanie z trudnym klientem.



Contact biznes mentor ltd
079 857 909 83
Visit Website
£ 120

Trudny klient nie zapłacił za usługę budowlaną?
Postępowanie z niezadowolonym klientem.
Wsparcie w negocjacjach z klientem, który nie chce zapłacić za dodatkowe prace.

Strategia działania
Postępowanie przedprocesowe.
Indywidualne podejście.
Pełne zrozumienie sytuacji Twojej firmy.

W ramach usługi jest:
Porada
Przygotowanie planu działania.
Wzory pism. (jeżeli potrzebne)
Konsultacja

Potrzebujesz wsparcia w negocjacjach z trudnym klientem? Masz dłużnika? Klient odmawia zapłaty?
Napisz do nas info@biznesmentor.co.uk lub zadzwoń +44 79 857 909 83.

    This Ad has been viewed 3 times.